Trött och provtagning

Måndag, tisdag hände det inte så mycket, jag har varit så fruktansvärt trött. I tisdags när Amanda var på dagis passade jag på att sova när Matilda sov, blev hela 2 timmar. Riktigt skönt. 
 
Igår var Amanda ledig, dom skulle hålla stängt på dagis. Pia och Theo kom ut till oss och hade köpt fransbröd med sig. Theo är en riktig myskille. Jag passade på att tvätta lite och städa lite medans Pia hade Matilda. 
Jag, Amanda och Matilda somnade i sängen och märke inte när Calle kom hem. Han klippte gräset när han kom hem och sedan blev det middag. 
 
Idag var det dags för dagis för Amanda. Lämnade henne och mötte upp Sandra. Vi gick och handlade och gick sedan hem och drack kaffe och pratade tills det var dags att hämta barnen. 
Calle kom hem tidigare då jag hade återbesök hos läkaren idag. Blev bestämt att vi skulle ta lite prover på grund av att jag är så trött. Läkaren sa att det var kroppens sätt att säga ifrån så nu får jag vänta och se om provsvaren visar något. 
 
Nä får väl äta någon middag sen får jag nog sätta mig och vika tvätten, har nästan 3 Ikea kassar fulla! Det är så tråkigt att vika tvätt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0