Träningsvärk

Fy vad jag har träningsvärk idag, kan knappt röra mig. Passade på att ta en runda på gymmet igår när Amanda va på sin dansträning. Blev dock bara 30 min men bättre än inget. På eftermiddagen kom Cecilia och Erik hem till oss. Jag och Cecilia gick ut en runda, den slutade på 7,2 km. 
 
Vaknar idag och känner mig allmänt kass, rivig i halsen, hosta och täppt näsa. Plus träningsvärken, har även sjuk träningsvärk i magen. 
 
Calle och Amanda frågade om vi skulle äta frukost på McDonalds och vi trodde kl var 9 så vi stressade upp och körde iväg, såg då att klockan bara va 8,40. Vi hade sett helt fel på klockan. 
Frukost blev det och sen en runda till Ingemar.
Körde ner till valen tills dom öppnade då vi skulle kolla om dom tog hål i öronen på Nikita hair för Amanda vill gärna ta hål i öronen. Det gjorde dom men dom hade ingen tid idag så jag ska ringa in och boka tid i veckan. 
 
Storhandlade på vägen hem och sedan var jag helt slut. Sov ett par timmar när vi kom hem. 
 
Nu är nässpray taget och även hostmedicin. Gör så jäkla ont i magen när jag hostar. 
 
Hoppas på bättre mående imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0