Hål i öronen

Igår mådde jag inte alls bra. 
Men idag mådde lite bättre så det blev jobb idag. Känner mig lite hängig från och till men så är det väl. 
 
Idag hade vi bokat tid för att ta hål i Amandas öron då hon har tjatat om att hon vill detta. 
Hämtade barnen efter jobb och körde in till Trelleborg. Mötte upp Petra, Saga och Julia på valen. Vi gick en liten runda innan det var dags. 
Amanda hade fått lite Emla kräm på öronen. Hon va jätte duktig, sa inte ett ljud och jag fick inte ens stå bredvid henne för hon klara det själv. 
 
Vi betalade och gick därifrån men såg efter en stund att det ena öronhänget satt ganska långt ner. 
Calle kom efter jobb och tyckte också det såg konstigt ut. 
Gick tillbaka och pratade med tjejen som vi varit hos. Man vill ju inte det ska sitta helt galet. Så vi fick ta ut det öronhänget och då blev Amanda ledsen. Fick ny tid på fredag för att göra om det på den sidan. Man blir lite bitter när det blir så snett. Andra sidan blev jätte bra. 
 

Efter detta blev det middag hos Petra. Hon gjorde korv stroganoff och sedan blev det kaffe och lite kladdkaka. 
 
Barnen va trötta när vi kom hem så det fick bli sängen för deras del, klockan var ändå lite för mycket. 
 
Nu ska jag sova så man orkar stiga upp imorgon bitti. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0