Uppehåll!

Har inte skrivit på länge men har inte direkt prioriterat det heller, men har nu bestämt att börja skriva igen. Kan ju vara kul för barnen att läsa sen. 
 
Idag började dagen med ett ryck. Min lillasyster ringde och berättade att hon blivit biten av en hund, så jag körde in och hämtade henne och körde henne till jobb så dom kunde titta på det. Det blev omläggning och stelkrampsspruta. 
 
I eftermiddags var jag ute med barnen i trädgården, studsade lite studsmatta och sedan åt vi mellis ute på trädäcket medans Calle klippte häckar och körde till tippen. 
 
Ikväll va jag och Amanda på bio med min storasyster och hennes töser. Vi såg Minionerna som hade Sverigepremiär idag. 
 

Bilden är lånad.
 
Nu sitter vi hemma och myser framför tv. 
Underbar dag idag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0