Äntligen fredag!

Så skönt det är fredag. Jobb fram tills 14.15 och sedan körde jag hemåt. Calle mötte upp mig hemma då han kom hem tidigare idag. Vi gick och hämtade barnen tillsammans. 
 
16.30 var det dags för Amanda att ta om hålet i ena örat som blev fel sist. Nu blev det jättebra. Hon är så fin i sina öronhänge. Hon va jätte duktig och sa inte ett ljud. Hon till och med spang in på salongen och frågade om hon fick sätta sig i stolen så länge. Så ivrig på att få sitt öronhänge ❤️. Fick ett par öronhänge av tjejen som gjorde hålen i öronen som typ lite plåster på såren. 
Gick en runda till BR och Amanda fick en dr mc stuffins buhuu bok eller vad den kallas med 2 kritor till. 
 

 
När vi kom hem blev det middag och sen var det dags för Matilda att sova. 
Calle somnade också så jag och Amanda har haft lite mys framför tvn med lite chips och choklad. 
 
Nu sover alla så nu lägger jag mig också. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0