Handbollsmatch och 2 års kalas

Idag var det dags för Sagas sista match för denna säsongen. Jag, Amanda och Saga körde in till Trelleborg och lämnade av Saga vid 10.30 för dom skulle ha samling och uppvärmning innan matchen körde igång. Under tiden körde jag och Amanda till Maxi och handlade present till Oskar och fick även köpt en jacka till mig och en cykelhjälm till Amanda. 
 
Körde tillbaka till fågelbäck för att kolla på matchen. Där var tryck i den matchen, riktigt spännande och slutade med vinst för Trelleborgs HBK 18-12. Amanda hjälpte till lite med försäljningen av kakor och lite sånt tillsammans med Petra undertiden jag kollade på matchen.  
Amanda fick spelat lite handboll innan vi körde hemåt. 
 
Gjorde vid oss ganska fort och sedan bar det av till vemmerlöv för 2 års kalas. 
Det bjöds på smarriga fruktspätt, glass och paj. Även en Timmy lamm tårta gjord av chokladbullsdeg eller vad man kallar det och ovanpå Timmy lamm gjord av sugar paste. Den va jätte god och mäktig. 
Barnen fick leta upp godispåsar och sedan körde dom andra hem. 
Vi stannade kvar på middag, Hanna och Jonas bjöd på hemmagjord pizza. 
 
Nu sover barnen och det blir snart sängen för min del med. 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0