Inskolning och matkasse

Idag var det första dagen på Matildas inskolning på förskolan. Det gick bra, hon sprang iväg lite och kollade och lekte lite men sprang tillbaka till mig några gånger för att se så jag var kvar. Ska bli spännande och se hur det går imorgon. Amanda fick vara på sin avdelning under tiden, hon tyckte det va kul men saknade sin vän Vanja. 

Älskade barn ❤️ 


 
Vi har bestämt att köpa Ica kassen igen. Calle hämtade den på vägen hem och idag var det broccolisoppa med nån slags toast till. Kan säga att det inte föll mig direkt i smaken. 
Imorgon skulle det vara torsk med rostad sötpotatis, ska bli spännande att smaka. 
 
Nä snart dags för sängen, ska upp i tid imorgon. Har fått så svårt att somna på senaste tiden så jag hoppas att jag somnar tidigare idag än igår. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0