Första gången.

Igår somnade jag redan kl 21 när Amanda skulle sova, kunde inte hålla ögonen öppna.
 
Igår kväll gjorde jag nya familjebilder som barnen ska hänga upp på dagis. Fick med alla i familjen, alla kusiner, faster, mostrar mor och farföräldrar. 
Det blev bestämt på dagis att jag skulle prova att gå iväg en runda så Matilda fick vara där utan mig. Usch va det kändes jobbigt, hon blev lite ledsen när jag gick med hon blev lugn innan jag hann utanför dörren. Dom skulle precis äta frukt.  
 
Jag passade på att gå och handla under tiden. Dom är så gulliga och skickade sms att allt gick bra. Vi bestämde ingen tid jag skulle komma tillbaka och jag va så kluven om jag skulle dit innan dom skulle äta lunch eller efter. Ringde ner och det gick så bra så vi bestämde att jag skulle komma efter dom ätit lunch. Passade då på att städa lite. 
Fick en bild från lunchen och dom skrev att allt gick bra men hon va lite skeptisk till maten. Så skönt att allt gick så bra idag. 
 

 
Nu ikväll har jag och Amanda myst till handbolls VM där Sverige mötte Island och det blev vinst för Sverige. Är så gulligt när Amanda sitter och hejar. 
 
Nu orkar jag inte hålla mig vaken längre så nu blir det sängen. 
God natt 😊. 


Kommentarer
Emelie

Roligt att allt går bra :)
När börjar du jobba?

Svar: Jag börjar jobba den 26/1. Allting känns lite nervöst, speciellt hur man ska reda ut allt på morgonen 😁😊.
Pernilla Ågren

2015-01-16 @ 22:25:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0