Torsdag & fredag

Igår var det sista dagen på dagis för Amanda denna veckan. Där byggs och renoveras och där är kaos. Kunde knappt komma fram till dörren, maskiner överallt och marken kunde man knappt komma fram på med vagn. Man blir ju lite rädd att det ska hända barnen något då dom går där när dom ska till matsalen. 
 
Efter jag lämnat Amanda körde jag och Matilda till Frida. Stannade där tills det var dags att hämta Amanda. Gick till Perssons när vi hämtat Amanda och hämtade ut paket från hm. Amanda fick 2 par byxor och en långärmad lite längre tröja och hon blev jätteglad för kläderna. 
 
Idag blir det till att förbereda för kalas som vi ska ha imorgon och på söndag. Oblaten till tårtorna har kommit och hoppas bara tårtorna blir bra. 
 





Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Stora tjejen :)

Svar: Ja dom växer för fort. Jag och Calle pratade härom dagen om när jag träffade er för första gången och Nellie var bara liten bebis och nu är hon 8 år. Helt galet vad tiden går.
Pernilla Ågren

2014-09-12 @ 11:34:25
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0