Snart 1 år sedan!

Det är nästan 1 år sedan jag skrev här sist. Har varken haft tid eller lust att skriva. Har varit många tråkigheter, min mormor gick bort i november och jag saknar henne mycket! Har även varit mycket annat som hänt. 
Är lite sugen på att börja skriva igen men får se vad det blir av det hela. 
 
I fredags fyllde Matilda 1 år! Tog sina 3 första steg själv i torsdags och gjorde det 2 gånger. Älskade barn ni växer för fort! Detta året har gått i raketfart fast det har känts som en evighet ibland. 
Amanda har börjat på klagstorps förskola då S.Åby flyttat hit sin avdelning. Nära och bra för oss. Amanda tycker det är kul att gå på den stora skolan. 
 
Håller på här hemma och försöker få i ordning i det nya finrummet, nere i gillestugan och det blivande kontoret. Även rensning där nere ska göras. Matildas rum ska målas och göras i ordning. Tiden räcker inte riktigt till känns det som. Men det blir färdigt så småningom. 
 
I lördags var det dop och igår jobbade jag lite extra så helgen gick verkligen snabbt. 
 

Älskar er över allt annat <3
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0