Shoppa med barnen

Amanda har börjat komma in till oss varje natt, oftast är hon ledsen men hon minns inget av det. Undrar vad det beror på, kan det vara mardrömmar eller vad? Hoppas i alla fall att hon kan sova gott i sin säng snart. 
 
Idag hade jag tänkt att vi skulle köra till Trelleborg och handla kläder till Amanda då det mesta börjar bli för smått. 
Vi körde när vi ätit lunch så Matilda var mätt och belåten. Träffade mina fastrar Lena och Kerstin när vi kom dit. Är så kul att träffa dom, synd man inte träffas lite oftare. Men ska försöka se om vi kan ta kaffe en dag.  
Fick köpt 4 par leggings, 2 klänningar/tunikor och 3 par vantar till henne. Ville köpa mer kläder till henne men jag hittade inget mer. Gick inom BR leksaker för Amanda ville köpa my little pony blindbags och passade även på att hämta ut presenter till barnen som dom får varje år. Amanda valde en ficklampa och Matilda fick ett pussel. Fick även köpt en sista present till Amanda. 
 
Köpte fika med oss och körde hem till Pia och drack lite kaffe och fjantade oss med helium. Första gången jag provat och det lät jäkla kul alltså. 
 
När vi kom hem blev det middag och nu blir det bara slappa resten av kvällen. Blir sängen tidigt ikväll. 
 
 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0