Lugn tisdag

Idag var det dags för Amanda att leka med kompisarna på dagis, känns så skönt att hon tycker det är så roligt att vara där. 
 
Jag lyckades bygga ihop en billyhylla när Matilda var vaken (klättrar på allt och ska vara överallt och tuggar på allt). Det är inte alltid så lätt att få något gjort när hon är vaken.  
När jag gjort det så var det dags för Matilda och sova och jag passade på att sova lite jag också, blev 2 timmars sömn för oss. Härligt! 
 
Lunch och sedan var det nästan dags att hämta Amanda. 
 
När vi satt och åt middag idag så började Calle att leka med maten, Amanda tyckte det var jätte roligt att han byggde en snögubbe av potatiskroketter och sjöng: do you wanna build a snowman! Haha. 
 
Röjt lite till här hemma ikväll och försöker komma i ordning. Man samlar på sig alldeles för mycket saker. 
 
Nu blir det en kopp kaffe och bb. 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0