Jobb och kalas

I torsdags ville inte Amanda heller till dagis, vet inte varför hon inte vill! Hon har alltid älskat att gå dit. Så även den dagen blev en hemmadag. Emil kom och hälsade på under kvällen och stannade tills big brother va slut. 
 
I fredags körde jag och barnen till Trelleborg. Vi skulle handla presenter till helgens kalas och även lite fredagsmys och middag. Sen var det familjemys resten av dagen/kvällen. 
 
I lördags var det dags för kalas för Jakob som fyllde 5 år och Freja som fyllt 1 år. Men först var det dags för mig att jobba lite extra. Blev 5 timmars arbete, sen körde jag till Maxi för jag var tvungen att handla lite. Snabbt hem och gjorde oss i ordning och sen var det dags för kalas. Det va jättetrevligt. Kom hem vid 21-tiden. Hopp i säng nästan direkt. 
 
Idag var det dags för lite jobb igen. Trött som tusan var jag. Men väl på jobb gick det bra. 
Blev 5 timmars arbete idag också. Amanda fick varit på dansen idag (Calle glömde lämna henne förra söndagen). Sedan körde dom till farmor och farfar. 
 
Ellan, Patrik och barnen kom på middag idag. Alltid lika trevligt :). 
 
För första gången under vår tid tillsammans så har vi nu bokat en sommarsemester :D. Det ska bli spännande. Amanda kommer verkligen älska allt badande. Känns både kul och lite nervöst. 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0