Jobb och födelsedag

Igår ringde klockan tidigt, jag skulle in och jobba lite extra, 7,45 var jag på jobb. Matilda fortfarande krasslig och lite rosslig. Vi var bjudna på 3-års kalas hos barnens kusin men med tanke på Matildas förkylning och rosslandet samt min sjuka trötthet så körde Calle och Amanda själv. 
Jag och Matilda passade på att sova och det blev 2 timmars sömn. 
Sedan var det dags för middag och passade även på att packa in Amandas presenter. 
 
När Calle och Amanda kom hem orkade jag knappt vara vaken, vi tittade på tv en stund men sen va jag tvungen att gå och lägga mig. 
 
Idag var det dags att jobba lite igen. Men först skulle vi sjunga för Amanda och ge henne sina presenter. Hon blev jätte glad och tyckte det var roligt. Sedan var det dags för mig att köra. 8.15 va jag på jobb. 
 
Jobbade tills 13,45 och vi hade en överraskning till Amanda. Vi hade bestämt att åka till kulhuset och Sandra, Jimmy, Vanja och Milton skulle möta upp oss där, Vanja är Amandas bästa vän. Pia, Johan och Theo kom också och Amanda blev så överraskad. Hon fick en present av Vanja, pennor och ritpapper (som användes direkt när vi kom hem). Alla barnen hade verkligen jätte roligt! Tusen tack för att ni kom och överraskade och hade så kul med Amanda <3.
Efter 2,5 timme på kulhuset åkte vi hem. 
 
Hade så mycket jag skulle hinna med nu ikväll men jag orkar verkligen inte, är så jädrans trött. 
 
Nu blir det SoA och sedan sängen. 
 
 
 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0