BVC

Idag var det dags för 1 års kontroll och vaccination på BVC. Calle fick följa med idag då jag inte fixar det här med sprutor riktigt. Matilda blev jätte ledsen  men lugnade ner sig efter en massa kramar. Hon var 76,5 cm lång och vägde 9845 g. Vikten hade planat lite så det blir en extra kontroll när det är dags för Amandas 4 års kontroll.
 
Matilda somnade på vägen hem och vaknade inte ens när jag bar in henne och la henne i sin säng så jag passade på att ställa i ordning lite.  
 
Eftermiddagen gick fort och när Calle kom hem passade jag och Matilda på att vila en stund. 
Efter middagen körde vi till svärföräldrarna och hälsade på en sväng. 
Körde hem vid 20 tiden och vi nattade vars ett barn, Calle tog Matilda och jag läste boken modig för Amanda. Amanda somnade fort, hon har börjat tycka om att man läser en bok när hon ska sova. 
 
Denna räliga spindel bor utanför vår ytterdörr och det hade varit skönt att få bort den men frågan är om man ska flytta på den eller döda den. Får jag välja så ska den dö. Inte så kul att springa in i dennes nät! 
 
 
Det är calles tumme! Stor spindel!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0