Värdelös på att blogga!

Ja som rubriken lyder så är jag helt värdelös på att blogga. Men det är inte så lätt att få tid och ro till det riktigt.

Har hänt så mycket sen sist så jag kan inte skriva allt.

Amanda har börjat bli trotsig till tusen och ska absolut inte sova på kvällarna.
Men idag har Amanda inte vilat någonting under dagen och hon somnade vid 19-tiden, vet inte när det hände sist :). Hon har även blivit så kelig och gosig :). Älskade barn <3.

Igår var jag, Calle och Amanda i Malmö då både jag och Amanda behövde nya kläder. Fick köpt nya skor, 3 linnen och 2 leggings och underkläder till mig och fick även bytt batteri i min klocka.
Amanda fick 2 klänningar, 2 par byxor, 2 par skor, och 2 t-shirt. Lägger ut bilder på skorna längre ner :).

Idag går jag in i vecka 27 :). Full rulle i magen men har fått foglossning och det gör så ont :(. Men det är det värt det :).

Vi har storstädat lite, har damm överallt då dom fixar väggarna i källaren trots att vi har tejpat plast för, så vi har dammat, dammsugit och tvättat golven idag. Nu ska det förhoppningsvis inte bli mer sånt byggdamm då dom håller på att putsa upp väggarna nu.

Nu jobbar jag 3 veckor till sen ska jag gå hemma och njuta hela sommaren :D.

Nu blir det kaffe med kanelbulle :).

Slänger in en bild på magen också, tagen för några dagar sedan :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0