Shopping

Amanda vaknade redan kl 7 imorse, trött som f*n var jag. Vi låg kvar i sängen en stund.
Gick sedan upp och gjorde oss i ordning och sedan körde vi till min storasyster som bjöd på frukost.

Sedan begav vi oss till ner till valens köpcentrum. Fick köpt 4 t-shirts till Amanda och en klänning till mig som jag ska ha på bröllopet vi ska på nu i juli. Petra köpte en jättefin klänning till Amanda.

Blev sedan en fika på det nya fiket på valen, gott men sjukt mäktigt. Bild kommer längre ner :).
Det var Inte bra att gå så länge i stan för fy vad ont jag fick i fogarna och i ischias nerven :(. Har fortfarande jätte ont.

Saga och Julia följde med oss hem och ska sova här. Får se vad vi hittar på imorgon :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0