Senaste veckan!

Lördag idag, härligt! Nu har jag 4 arbetsdagar kvar sedan går jag på 4 veckors semester och sedan föräldraledighet. Hoppas på en bra sommar nu när man ska vara långledig.

Den senaste veckan har jag haft sån sjuk halsbränna, vaknat på nätter av det. Foglossningen ska vi inte ens snacka om, hade så ont igår kväll.
Magen har blivit lite bättre, slutade med Niferexen och sedan har magen blivit bättre men måste ha andra järntabletter för jag är så trött, så på måndag blir det att ringa Bm.

Imorgon har vi bokat tid för 3D ultraljud, ska bli så roligt att se vår älskade lilla bebis <3. Går in i vecka 29 imorgon.

Nu är det dags att gå upp. Får se vad som händer idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0