Midsommar och BM besök

Då har midsommar redan varit, den var bra. Vi firade hemma hos oss med mina systrar med familjer.
Amandas pool hade vi satt ut dagen innan och när vi gick ut så hoppade Amanda i med kläderna på, hon älskar verkligen att bada.
Blev även lite kubb och lek med barnen. Alla bilderna från midsommar ligger på datorn så kan inte lägga ut dom då jag bloggar från mobilen.

Idag var det dags för glukosbelastning. Sockret låg bra men järnvärdet var inte lika bra. Idag låg det på 96 och det ska helst inte ligga under 110. Har varit sjukt trött och sovit en del på dagarna. Kom fram till att det är Niferexen som gjort att jag blev så strulig i magen. Frågade om andra tabletter idag men BM trodde först att det skulle räcka med blutsaft men när hon tog provet trodde hon att det blev något felvärde och tog om det igen och det visade fortfarande 96. Så nu ska jag prova Duroferon och se hur magen reagerar på det. Hoppas det funkar bra! Vägde mig idag också och står på +4 kg.

Blev en fika på Mauros med Pia och Theo efter besöket och sedan körde jag hemåt.

När jag kom till Amandas farmor och farfar för att hämta Amanda stod farmor och lagade mat så det blev lunch hos dom. Nypotatis med hemmagjorda biffar, riktigt gott.

Nu ska jag äta lite glass och bara ta det lugnt, hade egentligen kunnat gå och lägga mig men får vänta några timmar till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0