Jobb & grillkväll

Imorse var det trögt att gå upp och även Amanda ville sova längre men upp kom vi. Dagen gick fort idag. Nu kör jag nedräkning, jag har 12 arbetsdagar kvar sedan ska det njutas och hoppas att vi får riktigt bra väder.

Idag var det dags för den årliga grillkvällen på förskolan. Tycker det är så trevligt och man lär känna dom andra föräldrarna lite mer. Maria från Cake Me Happy hade gjort en jätte fin och god tårta. Förskolan har haft småkrypstema så tårtan gick i det temat. Bild kommer längst ner. Fullt ös på alla barnen, var nog ingen som fick riktig ro till att äta :D.

Vid 20.30 kom vi hem och Amanda var helt slut. Hon somnade direkt efter tandborstning och hela den biten.

Nu är det även snart dags för mig att slänga mig i sängen, är riktigt trött idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0