Besök hos BM

Idag var det dags för besök hos barnmorskan men det var inte förrän kl 17.

Calle slutade tidigare idag så han hämtade Amanda på dagis.
Efter jobb körde jag ner i stan en runda och fick köpt en tröja till Amanda, ett par kortare leggings till mig och ett par nya puma mjukisbyxor till Calle. Så nu kan han slänga dom gamla trasiga :D.

Sedan var det dags för besöket hos barnmorskan och det gick ganska bra men mitt kalciumvärde var lite för lågt, så jag behöver mer av det. Barnmorskan ville att jag ska dricka mer mjölk med mera men då jag haft lite strul med magen och vi inte vet om det beror på att jag blivit överkänslig mot mjölkprodukter eller om det beror på järntabletterna så ska jag börja med att prova laktosfritt och se om det hjälper. Om nu inte det funkar får vi prova utan järntabletter ett tag. Hade varit skönt att veta vad det är som gör att magen strular. Annars såg allt bra ut. Än så länge +4 kg på vågen och är i vecka 27.

Medans jag var iväg var Calle och Amanda i smyge och åt glass och kolla på får.

Älskade tös <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0