Ikea & min rökning!

Vaknade lite senare än tänkt idag, men upp kom vi till slut. Åt lite frukost, gjorde oss i ordning och körde sedan och hämtade upp Ingemar.
Hade inte rökat sedan kl 15 i tisdags jag var inte riktigt på bra humör idag. Gjorde allt för att hålla humöret uppe.
På Ikea fick jag handlat vad jag skulle, och så här blev det (bilderna ligger längst ner).

Började känna av mina nerver riktigt när
vi var på väg hem, riktigt längtade efter en cigarett. Hade verkligen sjuk abstinens. Dum som jag var snyltade jag en av Johan men kände mig ändå lugn på något sätt efteråt. Nu ska jag göra allt för att låta bli att röka! 

Calle är nere och fixar i källaren, Amanda sover gott och jag har jätte tråkigt! Kan inte komma på något att göra i heller! Hade det inte varit för uppdateringen av vår box/kort så hade jag sett handboll men den matchen missade jag ju så klart!

Nu ska jag fortsätta att äta mina kolor :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0