Canons fotokurs

Har inte haft så mycket vettigt att skriva om den senaste tiden men nu känns det som att det börjar bli dags igen.

Nu ikväll var jag på Canons fotokurs som Emelie Ohlsson höll i. Detta var grundkursen och jag lärde mig så mycket idag! Mycket man inte har vetat om att man kan göra med sin kamera och nu förstår man mycket mer.
Så nu ska jag försöka att fotografera så mycket jag kan med nya inställningar. Kommer lägga ut bilder här på bloggen.
Kommer gå påbyggnads kursen i juni och lära mig ännu mer :).

Sängen nu annars kommer jag aldrig upp imorgon!



Kommentarer
Diana

Du får jätte gärna lära mig det du lärde dig av Emelie :)

2013-02-26 @ 06:51:40
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0