Sjuk?

Har sovit dåligt inatt, vaknat ofta och har även behövt springa på toaletten. Mådde sjukt illa men lyckades somna om. Vaknade en halvtimme innan klockan ringde imorse och kunde inte somna om. Mådde konstigt och kände hur huvudvärken kom smygandes.

När jag lämnat Amanda på dagis så körde jag direkt hem och bäddade ner mig i soffan. Huvudvärken ville inte ge med sig men lyckades sova en stund innan det var dags att hämta Amanda.
Började få ont i halsen nu framåt kvällen och även lite snorig. Hoppas verkligen att det försvinner snabbt.

Det har varit fullt ös i magen idag, bebisen har rört sig så mycket så det gör ont.

Nu skulle jag vilja bädda ner mig och sova men får vänta några timmar till men det blir inte mycket gjort i alla fall. Ska nog göra en kopp te och mysa i soffan.
Hoppas på bättre mående imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0