Kalas & graviditet 37+0

I lördags var det dags för kalas för Calle. Jag och Amanda gav Calle sina presenter när vi vaknade och han fick choklad, en skjorta och en jacka som ska inhandlas. Hade scrappat ett eget kort till honom (bild kommer längre ner). När Calle öppnade den presenten med skjortan i så hade jag lagt den i en gräddbulle låda och han säger åhhh gräddbullar. Amanda: nä det är bara kläder innan han ens sett vad som låg i haha. Älskade tös.

Gästerna kom vid 14-tiden. Bjöds på kaffe, kakor och tårta. Tiden bara sprang iväg men det är väl så när man har trevligt :).

Petra, Håkan och barnen var kvar sist så vi bestämde att vi skulle äta något ihop så det blev mat från grillen.
Vid 21-tiden körde dom hemåt.

I går gick jag in i vecka 37+0. Har en jävulsk smärta i fogarna, får använda kryckor annars kan jag knappt ta mig fram. Nätterna är värst då jag inte kan vända mig i sängen utan att få så jädrans ont. Nu är det riktigt hemskt! Känns som att det är en evighet kvar innan bebisen tittar ut.

Calle fixade lite i källaren under dagen och sedan såg vi nog en av världens sämsta film, seanfrika (stavas??). Calle såg fram emot att se den men den var helt värdelös haha.

Idag var det dags för Calle att jobba igen. Jag och Amanda har inte gjort så mycket med tanke på min smärta. Jag tror hon kommer vara helt slut imorgon när hon varit på dagis :).

Långt inlägg det blev så nu ska jag gå och packa Amandas väska tills imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0