En riktigt dålig dag & en bra dag!

Igår hade jag en riktigt dålig dag! Kände mig deppig, tråkig och allmänt trött på allt. Dagen gick sjukt sakta.
Igår kväll började jag få typ som mensvärk i mage och rygg som kom och gick hela kvällen. Amanda vägrade att sova och hon somnade nog inte förrän vid 22,30 tiden.

Idag har det varit en betydligt bättre dag. När jag och Amanda åt frukost fick jag sån "mensvärk" igen som kom och gick. När jag lämnat Amanda på dagis körde jag hem till Cecilia som jag precis fått kontakt med. Hon och hennes man har sin son på samma dagis som Amanda och dom väntar också barn som beräknas komma inom dom närmaste veckorna.
Vi fikade lite och det blev en massa prat om barn, bebisar och förlossning. Skönt att prata med någon som också har samma tankar och oro som en själv. Så ett stort tack för idag, det gör vi om snart!

Körde hem om innan jag skulle hämta Amanda för jag tänkte vila en stund, låg en stund på soffan men kom inte riktigt till ro. Den här "mensvärken" har kommit lite då och då. Hoppas att det är något på gång men vågar inte hoppas för mycket, det behöver ju inte vara nåt på gång på ett tag men jag räknar ner, 11 dagar kvar till Bf och hoppas verkligen att jag inte går över tiden!

Hämtade Amanda på dagis, hon ville inte hem idag hon ville vara kvar och leka. Väl hemma blev det lite bus och sedan kom hjärtat hem. Han lagade maten idag och skar sig i tummen, det blödde rejält så jag fick plåstra om honom lite <3.

Amanda somnade tidigt och jag har tagit en riktigt varm dusch.
Nu blir det lite tv innan sängen kallar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0