Denna helgen!

I fredags gjorde vi inte så mycket, Pia och Johan kom ut med mat från Casablanca så det blev en trevlig middag.
Igår var vi i Malmö. Körde först till Siba då min iPhonedocka slutat fungera, vi fick pengarna tillbaka då dom inte hade fler sådana inne. Var sedan på biltema en runda och fick köpt lite vi behöver bland annat lite som behövs till källaren. Sedan blev det barnenshus då dom ska gå i konkurs och hade utförsäljning men det var inte så mycket billigare.
Till sist körde vi till Ikea, sjukt mycket folk men fick köpt nästan allt vi skulle. Tur där finns vagnar som jag kan stödja mig på, annars hade jag aldrig kunnat gå i affärerna.

Fick köpt en till madrass till Amandas säng, hon har fått en Kura säng från Ikea och nu ska den snart fixas. Har hittat lite inspiration från nätet så vid madrassen under ska där bli en myshörna med tyg man kan dra för och en mysig lampa. Tanken är att hon ska sova där nere för jag är rädd att hon ramlar när och om hon ska klättra ner på natten men när hon blir lite större kan hon sova där uppe.

Calle fortsatte i källaren under kvällen och jag och Amanda somnade tidigt! Helt slut efter allt gående.

Idag har det blivit städning, byte av sängkläder och vikt tvätt. Calle fixar för fullt i källaren och han har även klippt gräset. Så nu blir det lugnt för min del resten av dagen och kvällen. Skönt man har vissa dagar man kan göra något för vissa dagar klarar man inte av att göra någonting alls för smärtan.

Kanske lite rörigt inlägg men är helt slut i knoppen så det får bli som det blir!

Så här ser Amandas säng ut än så länge. Lägger ut en bild till när den är färdig sen :). Kommer bli så mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0