Dagis & magbild!

Idag var det äntligen dags för Amanda att åka till dagis. Hon har längtat så mycket.
När jag lämnade henne kl 9 var hon helt stirrig. Hon pratade så fort med fröknarna så dom hörde knappt vad hon sa. Jag fick en puss och en kram sen sprang Amanda in till sina kompisar.

När jag kom hem blev det en kopp kaffe. Idag lyckades jag röja lite här hemma. Fogarna värker men det har varit lite lindrigare idag så då får man passa på.

Kl 14 hämtade jag en glad tjej på dagis. Amanda hade haft så roligt med alla kompisarna.

Nu börjar jag känna mig sprickfärdig haha, nu får vår älskade bebis snart komma till oss. Längtar jätte mycket!
Lägger ut en nytagen bild på magen :).

Nu blir det kaffe och idol!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0