Bm besök

Dags för ett bm besök idag. Lämnade Amanda på dagis kl 9 och sedan körde jag direkt in till Trelleborg.
Besöket gick bra, vikten ligger på samma som sist. Järnvärdet har stigit från 104 till 117 på 2 veckor och det är jätte skönt. Så nu är det bara till att vänta och se när bebben vill komma!

Körde sedan ner till valen och köpte 2 par byxor och 2 tröjor till Amanda.
Sedan blev det maxi, tur jag hade vagnen att stödja mig emot för efter rundan i stan hade jag verkligen ont.

Hann knappt vila när jag kom hem för sen var det dags att hämta Amanda.
Amanda somnade tidigt idag så det blir en lugn kväll.

Annars har det varit lugnt idag, sjukt trött efter handlingen men var tvungen att handla.  

Lite mörk bild kanske men det blev inte bättre än så här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0