24 dagar till BF och Renovering

Var ett tag sedan jag skrev, finns en anledning till det men det är inget jag skriver här.
 
Graviditeten rullar på och idag är det 24 dagar kvar till BF. Tungt och jobbigt nu. Kommer knappt upp från sängen på grund av att jag har så ont, har även svårt att gå. Men där är fullt ös i magen och det är ju bra. Var hos BM förra veckan och har nu gått upp totalt 7 kg. Hade även socker i urinet så nu får jag tänka mig för vad jag stoppar i mig. Bebisen är fixerad så nu får den gärna snart komma. Har haft en del "mensvärk" både i rygg och mage från och till senaste veckan och har även börjat må lite illa igen. Men har lyckats ta mina järntabletter varannan dag utan att bli dålig. Sedan i fredags har jag börjat ta dom varje dag för att se hur magen reagerar och än så länge har det gått bra, hoppas verkligen att det kommer gå bra att ta dom varje dag då jag har börjat bli lite piggare. 
 
Renoveringen av källaren är i full gång, Calle har jobbat hårt där nere sedan dom blev klara med putsningen av väggarna. Rummet nedanför trappan har blivit målat och taket är uppsatt. Nu håller han på med gillestugan som är mycket större men ska förmodligen börja måla det rummet i helgen och tak sättas nästa vecka. Önskar jag kunde hjälpa till där nere men på grund av smärtan kan jag inte det. Det kommer bli så bra där nere.
Kommer lägga ut före och efter bilder sen. 
 
Nästa vecka börjar Amanda dagis igen, som hon har längtat efter sina kompisar. Så det kommer bli jätte roligt för henne att komma tillbaka. 
 
En lite uppdatering så länge, mer kommer nog under veckans gång!
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0