Nu är det dags!

Nu är det dags att komma igång igen. Har varit en tid jag inte mått så bra och därför inte skrivit.

Har bestämt mig för att vara öppen om att jag fick ett missfall i höstas. Man vet inte hur många som egentligen varit med om det för det är inte många som är öppna om det. Så nu vågar jag äntligen gå ut med att vi ska ha barn i september. Går in i vecka 20 på söndag så det känns lite tryggare nu men man kan ju aldrig vara helt säker. Var på ultraljud igår och bebisen mådde bra. Det var en otrolig lättnad.

Börjar äntligen må bra och det känns som allt börjar gå på rätt håll. Är bara den här tröttheten, visst har blivit lite piggare men önskar jag var mycket piggare. Men nu är det dags att börja med järntabletter då blodvärdet var lite lågt.

Idag har jag och Amanda en mysdag här hemma. Så nu ska vi titta på ice age :).



Kommentarer
Diana

Lilla bebben :)

2013-04-11 @ 15:17:21
hanna

Stort grattis! Fick ju inte träffat dig i påskas och sagt det. Hoppas kläderna passar. Spännande med ett syskon. Ska ni ta reda på könet? Kram


Svar: Tack :). Jodå gick igenom påsen och där var mycket som kommer till användning, tack. Ja det ska bli spännande, ja vi vet vad det är redan :D, kunde inte hålla oss haha. Hur går det för dig? Snart dags ju :). Kram
Pernilla Ågren

2013-04-11 @ 19:21:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0