Sugen på resa

Idag fick jag lite sovmorgon, när jag kom upp så hade Calle och Amanda bakat scones och fixat kaffe. Helt underbart att vakna och få en sån god frukost.

Sen var det dags att hämta mamma i Hyllie då hon kom hem från Turkiet. Efter hon varit hemma och fixat lite så kom hon ut till oss. Vi åt lite middag och sedan började vi att titta på filmerna och jag blev riktigt sugen på att resa men det är ju nästan för sent nu. Men det hade varit riktigt roligt :). Får se nästa år kanske.

Nä nu blir det film och mys med hjärtat.
Ha en mysig lördag alla!



Kommentarer
Emelie

Barnen hade haft skoj hos er sa dom :)

Svar: Hade så bråttom att skriva inlägget så jag glömde skriva att dom varit här. Men dom busade som tusan :).
Pernilla Ågren

2012-09-15 @ 21:30:35
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0