Söndag & måndag!

Igår blev det mycket gjort här hemma. Calle tömde och packade ner spat, satte in alla trädgårdsmöbler i garaget och fick undan mycket på trädäcket. Vi fick tvättat en massa och jag vek tvätt.

Fick även beställt nya gardiner till sovrummet och även till rummet där vi har kaminen. Längtar tills dom kommer så man kan se hur det blir.

När Amanda somnat så mös vi till en film, vi såg hunger game. Den var spännande men slutet var lite konstigt men fick reda på idag att det kommer att komma en uppföljare. Vi kom inte i säng förrän halv tolv så det var svårt att komma upp imorse.

Trött som tusan lyckades jag komma upp. Amanda blev riktigt ledsen när jag lämnade henne på dagis, det gjorde så ont i mitt hjärta när hon blev så ledsen och jag var tvungen att gå.
Tiden på jobb har gått fort, fick gjort mycket idag så det känns bra.
Vi har även beställt Amandas tårta idag, ska bli spännande att se den på lördag.

Nä bäst att lägga sig och sova så man kan komma upp i tid imorgon.

Ska försöka ta bild på framsidan imorgon så ni får se hur det blev :).



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Ser framemot att se framsidan och tårtan :)

2012-09-17 @ 22:50:30
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0