Scrapbooking

Skrev inget inlägg igår det inte hände så mycket.

Idag var det jobb som vanligt. Av någon anledning har jag känt mig stressad hela dagen. Är så mycket man ska hinna med innan kalasen i helgen. Amanda fyller ju 2 år på fredag, min älskade tös börjar bli stor.

Pia, Johan och Theo kom ut idag, jag och Pia hade bestämt att vi skulle skrappa idag, hon har aldrig testat. När hjärtat kom hem åt vi middag, det blev potatis med svärmors köttbullar och hennes brunsås.
Blev sen en kopp kaffe och sedan började vi att skrappa.
Pia gjorde det översta kortet och jag gjorde det andra, nu är det vara texten som ska på :).

Dom körde för en stund sedan så nu ska jag började förbereda inför morgondagen.

Hoppas alla haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0