Presenter

Idag slapp jag jobba min långa eftermiddag så jag slutade redan vid 15. Körde sedan och hämtade Amanda, pratade med Lina en lång stund och sedan körde vi och mötte upp Calle i Vellinge.

Körde till toy's R us och skulle hitta presenter till Amanda. Fick köpt några saker där sen körde vi till Max och åt lite. Körde sen till Jysk och köpte lamellgardiner till vardagsrummet. Blev sedan Jägersro center där i hittade några presenter till :). Nu är vi på väg hem. Trött som tusan är jag nu.

Blir till att natta Amanda när vi kommer hem sen blir det att packa in paket.

Tänkt att vårt älskade hjärta fyller 2 år imorgon <3.



Kommentarer
Emelie

Stort grattis till Amanda på hennes födelsedag. Hoppas hon får en underbar dag idag och massvis med presenter & tårta imorgon på hennes kalas. Kramar från oss.

Svar: Tack =), har varit fullt upp så jag har inte hunnit svara. Allt var toppen. Kramar
Pernilla Ågren

2012-09-21 @ 08:16:52
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0