Kalas för Amanda, bildbomb!

Har varit fullt ös hela helgen så jag har inte hunnit blogga. 
I lördags var det dags för kalas. Tårta skulle hämtas, kanelbullar skulle bakas och vi skulle duka tills gästerna kom. Vid 14 kom gästerna. Vi hade verkligen jätte trevligt och Amanda hade jätte roligt. Svärmor hade med sig mat som hon lagat som vi åt senare. Gott som tusan.  
Här kommer lite bilder.
Tårtan, kommer från CakeMeHappy
 
 
Presenter från Faster Anna-Karin med familj
 
Från Ellan, Patrik och Saga
 
Från Farmor och Farfar
 
Från Pia, Johan och Theo
 
Från Mormor
 
Från Mamma och Pappa
 
 
Amanda var jätte trött sedan på kvällen och jag tror att vi var lika trötta. 
 
SÖNDAG
Dags för kalas igen, min stora syster med familj kunde inte komma på lördagen då hon jobbade så vi passade på att fira mina pappa samtidigt som fyller 60 år imorgon. 
Pia och Johan kom också ut så dom fick firat pappa också. Dom körde ganska tidigt då som skulle iväg på en sak så jag fick passa Theo =). Min storasyster och hennes familj skulle äta middag med oss som svärmor har lagat så jag och syrran åt i skift, medans jag åt tog hon Theo och tvärtom. 
Klockan blev mycket, syrran hämtade Theo och min storasyster med familj körde också hem vid 20 tiden. Fy vad trött jag var då. Orkade inte göra någonting. 
Här kommer presenterna hon fick av dom. 
 
Trummor fick hon av min storasyster med familj
 
Fick hon av Morfar och Ewa
 
Sjukt långt inlägg, har säkert glömt att skriva något men känner mig lite stressad då klockan börjar bli mycket och jag ska upp och jobba imorgon. Försov oss imorse och vill inte göra det imorgon också. 
Fler bilder från kalaset och mer uppdatering kommer senare för nu måste jag avsluta detta inlägget.
Tack alla som var med och firade Amanda på hennes 2-års dag! 
 


Kommentarer
Emelie

Wow vilken tårta, vad hade den för fyllning? :)

Svar: Vi hade choklad och jordgubb =).
Pernilla Ågren

2012-09-25 @ 06:01:28
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
hanna

Vilken fin tårta. Hon är verkligen duktig. Var den god också:) ha ha vilken fråga, klart den var det är ju tårta.

Svar: Alltid gott med tårta haha.
Pernilla Ågren

2012-09-25 @ 16:10:11
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Åh mums.

2012-09-26 @ 19:14:41
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0