Jobb & fika

Idag var det jobb mellan 10.30-17. Efter jobb körde jag ner i stan till Systrar och bönor där jag skulle träffa Teresa och Suzie. Åt en bagel och drack en kopp kaffe och snackade om allt möjligt. Var längesen jag träffade Teresa.
Sedan gick vi in på Åhléns en runda och kikade innan vi körde hem.

Jag och hjärtat hade tänkt att mysa till en film så jag tände ett doftljus som jag fick av Suzie idag <3. Hjärtat fixade filmen medans jag försökte få Amanda till att somna. När väl filmen var igång och Amanda somnat så gick det inte att se på filmen, det bara hackade hela tiden :(.

Så nu är det dags att sova, ska upp tidigt imorgon.

Här kommer en bild på ljuset som jag fick :).

God natt!



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Ah vad typiskt, är ju inte ofta man får till över till varandra. Slår aldrig fel att något då strular när man äntligen bestämt sig för en myskväll.

2012-09-14 @ 09:56:28
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0