Dags igen!

Efter ett långt uppehåll i bloggandet så ska jag börja lite så smått igen. 
Har varit mycket tråkigheter detta året för mig och hoppas nu att det ska bara ska bli bättre. 
 
Nåt som är trevligt är att vi har bytat fönster här hemma och vi har även fixat vår framsida. Inga granar eller träd kvar nu ligger där grönt fint gräs och ser mycket trevligare ut med nya fönster och fin gräsmatta. Ska lägga upp lite bilder sen på fönsterna och framsidan. 
 
Nu längtar jag till oktober då jag, Suzie och Rickard ska åka till Hamburg och se handboll. Hamburg spelar mot Kiel så det ska bli riktigt trevligt. 
 
Nu fyller snart Amanda 2 år och vi har bestämt att vi ska beställa en tårta från CakeMeHappy i Klagstorp, hennes tårtor är helt fantastiska, gå gärna in och kolla www.CakeMeHappy.se. 
 
Nu ska vi snart natta Amanda och sedan ska jag dricka en kopp kaffe. 
 
 


Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Åh, dom tårtorna är så himla fina men så dyra :( Men smakar det, så kostar det :) Hoppas hon får en fin kalasdag. Och hoppas det har fixat sig för dig.

Kram Emelie

2012-09-11 @ 20:09:57
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Diana

Åh vad spännande med nya fönster och fin framsida :).
Kul att du börjar blogga igen :).

2012-09-11 @ 20:23:30
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0