Amandas 2-års dag!

Imorse väckte vi Amanda med sång och ljus och givetvis paket :). Hon var lite svårväckt först men sen vaknade hon lite i alla fall. Hon öppnade sina paket och tyckte det var roligt, men hon var så trött. Hjärtat fixade en kopp kaffe till mig innan han körde, jag och Amanda låg kvar en bra stund i sängen och mös och lekte med det hon fått. Hon fick 1 mikrovågsugn, en lite docka som gör massa ljud, ett glass set, och en katt som går och mjauar.

Kaffet slank ner och vi gjorde oss i ordning. Amanda bjöd på glass på dagis och dom hade hängt ut en flagga för henne, hon fick sitta i en prinsesstol, och hon fick välja en nalle som hon fick ta hem.

Idag har jag inte mått 100 men det har fått gå. Gjorde pannkakor till Amanda idag men hon ville inte äta, hon äter då dåligt nu för tiden :(.

Amanda har lekt mycket med sina saker hon fick och efter lite välling och mys så somnade hon gott.

Nu ska jag med sova, blev inte många timmars sömn inatt och har fullt upp hela helgen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0