Söndag

Ändrade lite i bloggen för jag tyckte den andra blev så ljus men är ganska nöjd nu. Idag var vi och hälsade på min mormor, måste ta vara på tiden med henne. Amanda busade som tusan hos min mormor och min mormor tyckte det var så roligt :). När vi sen kom hem så somnade jag på soffan, var så sjukt trött. Sedan kom svärföräldrarna med middag. Är ju inte helt fel haha. Blev även glass till efterrätt. När vi sen skulle få Amanda till att somna så ville hon absolut inte. Jag la mig i sängen men somnade igen, hur kan man vara så trött?!. Nu har vi precis kollat på film och känner att sängen kallar på mig. Slänger ut en bild från badandet igår :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0