Promenad, grillning & massa mys

I torsdags blev det inget Malmö, jag och min lillasyster tog med barnen och gick en runda runt flaningen istället. Sjukt varmt var det. Amanda älskar ankorna och sedan blev det en liten fika och lite lek på lekplatsen. Jag och Amanda körde sedan och handlade maten till grillningen. När min storasyster och hennes man kom hade dom köpt med vattenpistoler till Amanda samt lite flingor och annat kul. Efter maten och kaffet blev det badminton och det var riktigt roligt. Blev lite kyligt så vi bestämde oss för att gå in och spela kort så det blev en runda plump, har aldrig spelat det innan men roligt var det. Klockan var närmare 01 när dom körde hemåt. Igår blev det en runda till Diana. Hon hade bakat vaniljbullar när jag kom, mmmm gott. Alltid lika trevligt att träffa Diana. Körde hem och gjorde mig i ordning, hade bestämt med lillasyster och Johan att vi skulle ut och äta så vi möttes upp utanför casa blanka. Efter maten körde vi till Smyge och åt lite glass. Tanken var att vi skulle spela spel när Amanda somnat men vi fastnade i en film som gick på tv så spel får vi ta nästa gång. Idag blir det kanske en runda till Ikea med Pia, väntar bara på besked från henne. Sen ikväll bär det av till Ellan och Patrik.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0