Handboll och massa annat trevligt

Var några dagar sedan jag bloggade men har verkligen haft fullt upp. 
 
I fredags var det som sagt dags för sista matchen Sverige spelade innan OS. Dom mötte Norge, och dom vann. Efter matchen stod Tobias Karlsson och skrev autografer så jag var bara tvungen att gå fram och få en bild tillsammans med honom, han var så lång så när jag ställde mig på tå för att inte se så sjukt liten ut så skrattade han haha. Jag och Mange gick tillbaka in i hallen igen och väntade på Andreas så jag fick träffat honom också =), han var riktigt trevlig. Här kommer bilderna, blir inte så bra på bild men det bjuder jag på =).
 
 
 
På vägen hem stannade vi till på en liten resturang, där blev det bakad potatis med kyckling för min del, det var riktigt gott. När vi kom hem till Suzie och Rikard så snackade vi lite och sedan körde jag mot Vellinge för att hämta min mamma. Hon följde med hem och sov hos oss. 
 
I lördags körde jag mamma till Vellinge så hon kunde hämta sin bil. Sedan kom Mini och Lotti ut en sväng, dom badade och drack lite öl och sedan grillade vi. På kvällen kom Patrik, Ellan och Saga. Åt lite kakor, snackade och hade trevligt. Klockan blev mycket så det var bara till att gå och lägga sig.
 
I söndags var det dags för Sagas kalas, hon fyllde 2 år. Men först körde vi till Maxi en runda och köpte present till Saga, hittade även en film till Amanda som hon verkligen gillar, hon är helt fast i Rorri. Körde sen en sväng till Pia och Johan, lämnade en kudde Ann-Britt hade gjort till Theo den var jätte söt. Blev en kopp kaffe och lite mys med Theo. Sedan bar det av mot kalaset. Hade jätte trevligt på kalaset och gud vad jag skrattade åt söta Ebba. På kvällen körde Calle och fiskade med ett par kompisar. 
 
I måndags hade jag och Ellan bestämt att vi skulle in och säga upp våra gymkort, men precis när jag skulle köra kom mamma och Sven på motorcykel. Drack en kopp kaffe och sedan körde dom igen. Jag körde och hämtade Ellan så vi fick sagt upp våra gymkort.
Senare på eftermiddagen kom mamma och Sven igen, det blev pizza till middag tillsammans med dom och sedan blev det bad i poolen. Tror klockan nästan var 21.00 när dom körde hemåt.
 
Igår på förmiddagen kunde vi inte komma på vad vi skulle hitta på, det var så fint väder så jag ville göra något kul. Vi körde hem till mamma en runda och där var min storasyster med familj och 2 av mammas kompisar. Amanda lekte som bara den. Körde sedan till Willys och köpte lite kött och körde sedan hem till min storasyster. Åt gott, Amanda badade lite i deras pool och sedan blev det efterätt. Amanda älskade deras kattungar, hon hade så roligt när hon busade med dom. Amanda somnade som en stock i bilen på vägen hem, fick knappt på henne pyjamasen när vi kom hem.
 
I  förmiddags kom min lillasyster Pia och Theo ut. Vi satt och mös av värmen på trädäcket och mös med barnen. Calle rensade i garaget. Pia körde sedan till Trelleborg och hämtade Johan på jobb och jag fick passa Theo under tiden, han är så go det lilla livet. När jag skulle byta blöja på honom så hoppsan vilken stråle där kom och han kissade ner mig haha. När Calle varit på tippen handlade han mat med sig hem, det blev grillat idag också, riktigt gott var det. Pia och Johan hade köpt glass med sig så det blev en tiptop till efterrätt.
Sedan tog Pia, Johan, Calle och Amanda sig ett dopp i poolen. Jag mös med Theo under tiden.
Vi har haft en riktigt mysig dag idag.
 
Blev ett långt inlägg idag, kommer lägga in lite fler bilder på barnen senare. Nu blir det snart sängen. '
 


Kommentarer
Diana

Men vi gillar långa inlägg ;)

Mys att du fick passa Theo! Avis på att du passa bebis :) - vill jag med göra!!!!! :)

2012-07-26 @ 06:53:39
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0