Dags igen!

Tänkte börja blogga lite igen efter ett långt uppehåll.
Det har hänt så mycket sedan sist. Tar det senaste bara. 

I fredags kom Anna-Karin, Mattias, Ellis och Elliot på besök. Det blev middag, efterätt och massa bus. Barnen ville så klart inte sova på kvällen så dom fick vara uppe tills dom körde hem. Amanda somnade inte förrän 23.30. 

I lördags var vi hos min lillasyster och hennes sambo och hennes goa lilla Theo. Där åt vi kinamat och snackade lite och jag mös med Theo. Sedan körde vi och hämtade Saga och Julia. Vi mös och kollade på Mupparna som Saga och Julia hade tagit med sig. Så rolig den var, man kommer så väl ihåg när man såg dom när man var liten. 

I söndags fick vi ett ryck och körde till Ystad djurpark med barnen, det var verkligen kanonväder. Petra och Håkan kom också dit. Lägger ut några bilder från Ystad djurpark lite längre ner. 

I veckan har jag jobbat för fullt, där är verkligen högt tryck på jobb nu men tiden går ju i alla fall fort. Vi var i Malmö igår och köpte ett lay-Z-spa. Jag och Calle badade igår kväll och det var riktigt skönt. 
Idag var jag hemma hos Suzie på en fika, det var riktigt trevligt, vi pratade även om handbollen vi ska på nästa vecka. När jag kom hem åt vi lite och sedan hoppade vi i badet med Amanda och hon tyckte det var riktigt kul, hon ville knappt gå upp. 

Börjar med detta inlägget. Nu är det snart dags att lägga sig, sista jobbdagen imorgon sedan har jag 4 veckors semester! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0