Tappade intresset lite

Hej igen! Tappade intresset av att blogga innan, vet inte varför men kände inte för det, men nu blev jag lite sugen på att blogga igen så jag testar och så får vi se hur det går denna gången.

 

Mycket har ju hänt sedan sist jag skrev och jag kan ju inte skriva allt. Inte denna torsdagen som var utan förra så blev Amanda lite dålig och spydde lite men var ändå pigg och glad och mådde sedan bra på fredagen. Tänkte inte mer på det så på lördagen körde vi till Center syd med Pia och Johan men jag mådde jätte illa hela dagen. Natten till söndag vaknade jag av Amanda vid 02 och tog upp henne när jag kände att jag var tvungen att springa till toan och då var det min tur att bli sjuk. Calle fick ta Amanda och klockan blev ca 06 då Calle också blev dålig. Stackars Amanda som hade 2 sjuka föräldrar på samma gång. Vi höll på till typ 11 och sedan lugnade det ner sig men vi mådde inte helt bra förrän tisdag och onsdag. På tisdagen var Diana hos oss en runda och vi gick och köpte glass och hade det jättemysigt på baksidan =).

 

I torsdags kom Nettan och Linnea ut till oss. Jag och Amanda hade varit och köpt bullar =). Sedan lekte barnen lite på golvet och sedan bestämde vi oss för att gå en runda i lilla Klagstorp och barnen somnade under promenaden så vi gick och satte oss på trädäcket på baksidan och drack en kopp kaffe. Längesedan vi kunde prata så i lugn och ro hehe. Dagen gick jätte fort.

 

I fredags hämtade jag Saga och Julia på fritids då dom skulle sova hos oss =), blev även en runda inom jobb. Jag gjorde lite trolldeg, och dom gjorde fina saker av det. Jag gjorde avtryck av Amandas fot och hand =). I lördags körde vi en runda till Svedala marknad och Saga och Julia fick åkt lite karuseller och där träffade vi Diana, Pontus och barnen =). Sen körde vi och lämnade barnen och firade min storasyster.

 

I söndags var det dags för fisketävling. Calle, Christopher och Johan tävlade. Jag och Pia körde ner med bullar och lite sånt till dom och fy va kallt det var där nere. Calle fick 13 st horngäddor, Christopher fick 29 st och Johan fick 3 st.

 

Idag var jag och storhandlade med lillsyrran =), hon är så snäll och hjälper mig. Har slappat en bra stund nu ikväll då Amanda somnade redan ca 19.10. Helt chockad att hon somnade så tidigt, har aldrig hänt tidigare.

 

Imorgon ska vi på 8-månaderskontroll, ska bli spännande =). Uppdaterar imorgon hur det gått =).

 

Älskar min familj ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0