Shopping

Skrev inget inlägg igår då vi inte gjorde så mycket igår. Fick mina foton jag beställt och fick även vällingburken från Nestlé.


Hade inga planer för dagen men så skickade Diana sms och frågade om jag vill följa med till Malmö idag och så blev det. Hon och barnen kom och hämtade mig och Amanda. Först körde vi till Ekohallen. Jag fick köpt en T-shirt och en klänning till Amanda. Fick även köpt en tallrik till Amanda, alla dom andra vi har kan man inte ha i mikron så denna jag köpte funkar att ha i mikron, det behövs ju när jag ska värma Amandas mat. Innan vi gick passade vi på att äta på pölsemannen för vi va lite hungriga. Sen gick vi ner till Jägersrocenter och tittade där lite och där köpte jag Miniderm kräm till Amanda då hon har så torr hud. Köpte en ny nappflaska till henne också nu när hon dricker välling så får vi ha mer än 1 flaska. Innan vi skulle köra hem så stannade vi till på Plantagen och köpte lite blommor och blomjord så imorgon ska jag plantera blommor. Det har varit en jättemysig dag tillsammans med Diana och barnen =). Amanda somnade vid ca 20.15 idag, hon va jätte trött men sedan hon börjat dricka vällingen på kvällen så har hon somnat nångång mellan 20-20.30. Känns konstigt, man är inte van vid att hon somnar så tidigt.


Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag äta lite popcorn och titta på BB.

Ha en trevlig fredagskväll alla läsare. 



Kommentarer
Emelie

skönt att hon tar vällingen nu :)

2011-05-20 @ 21:33:35
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0