Min första morsdag

Vaknade ganska tidigt imorse då Amanda vaknade vid 6.30 och jag var jätte trött så Calle tog Amanda så jag fick sova en stund till och det var jätte skönt. Amanda och Calle kom in och lämnade en morsdagpresent till mig, jag fick en bok som heter Barns tankar om mamma, jätte gulligt. Fick sova en stund till och jag sa att jag kunde gå upp vid 8 tiden men nästan 8.30 kom dom in och väckte mig. Calle min underbara sambo hade bakat scones till frukost och kokat kaffe. Det var riktigt gott. Fick en present till av Calle och Amanda, jag fick parfymen Hugo Boss Orange som jag har velat ha jättelänge. När vi ätit färdigt så fick vi stressa på lite då det var planerat att vi skulle köra hemifrån 9.30 för vi skulle till Skånes djurpark med svärföräldrarna, Anna-Karin och Ellis men vi blev lite sena.

När vi kom fram var det lite muligt och blåsigt men ändå lite fint så vi började titta på lite djur men bestämde oss för att äta innan vi gick vidare. När vi ätit färdigt så kom regnet, det regnade jätte mycket så vi bestämde att vi skulle köra till stugan i Höör i stället och dricka kaffe. Efter det körde vi en runda till Pema i Hörby. Kollade på lite scrapbooking saker och jag blir så sugen på att börja scrappa men vet inte riktigt var jag ska börja. Ska kolla runt lite och sedan ska jag nog börja köpa lite saker. Om jag börjar scrappa så kommer jag lägga ut bilder på vad jag gjort här på bloggen.

 

Nu har vi kollat på BB så nu blir det sängen. Jag har haft en underbar dag idag <3.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0