Början på veckan!

I måndags hade jag skit tråkigt, hade verkligen ingenting att göra och dagen gick jätte sakta.

Men i går hade vi att göra, det blev en runda med Pia i stan, jag fick handlat lite kläder till Amanda. Jag behövde ny BH så det slutade med att jag köpte 2 st, en svart och en vit. Sedan körde jag Pia ner till Skanör där hon skulle skriva papper på sitt sommarjobb och det visade sig att hon blev timanställd. Körde hem till oss då vi bestämt att hon och Johan skulle äta hos oss för Johan skulle hjälpa Calle att hämta en gungställning hos svärisarna och lämna tillbaka bord som vi lånat.

 

Idag blev det ännu en runda i stan med Pia, men idag hittade vi ingenting, sjukt trist. Skulle köpa jeans men hittade inga som satt bra. Känner bara hur jag har gått upp i vikt suck. Sedan promenerade vi bort till frissan för jag skulle klippa mig idag, och jag blev ganska nöjd. Nästa gång ska vi prova en annan frisyr.

 

Funderar skarpt på att köpa dom Reebook easytone men dom är så dyra men vill ändå ha dom men jag får se hur jag gör med det. Ska åka och fixa träningskort nu inom det närmaste vill verkligen komma igång nu. Mår nästan lite dåligt för att jag har gått upp så nu får jag ta mig i kragen.

 

Usch känner mig inte på humör så det blir bara detta idag! Nu ska jag kolla på BB och se om det händer nåt roligt idag då.

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0