Besök

Idag har vi haft besök av Josefin och lilla Nelly =), det är sjukt längesen vi träffades och tog nu tag i det, vi hade skit roligt. Vi fikade och snackade och barnen lekte fint. Sen tog vi en promenad och barnen somnade i sina vagnar =), sen blev det lite kaffe till. Lilla Nellan så söt, hon härmade mig en gång och det lät sjukt kul. Dom körde hem vid ca 15 tiden och jag begav mig ner till Perssons för att hämta ett paket som kommit. Jag har beställt ett kollage på Amanda som kom idag och jag blev jätte nöjd =), så nu ska jag köpa ram och sen ska vi sätta upp det.


Har varit inne på ICAs hemsida idag då vi har bestämt oss för att prova deras matkasse, så det ska bli spännande att se hur den är. Ska bli kul att prova ny mat då vi alltid äter samma mat vecka ut och vecka in då vi är så dåliga på att komma på mat så jag längtar tills vi får första kassen.


Kan inte komma på mer att skriva så det får bli ett kort inlägg idag. 

Sov gott! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0