Målning och Handboll

Har sovit ganska bra i natt, Amanda vaknade någon enstaka gång men har somnat om snabbt igen.
Idag körde vi till Trelleborg och hämtade min lillasyster Pia och sedan körde vi till Colorama och köpte mer färg till Amandas rum. Sen körde vi en runda till Skurup där Sussie stod och sålde strumpor och vi köpte 7 par var =).
När vi kom hem till oss så tog jag och Pia en kopp kaffe och en kaka. Sen fick jag ett ryck och började måla Amandas rum när Pia ändå va här så hon passade Amanda medans jag målade hennes rum så nu ska vi köpa lite möbler till henne och sedan är rummet klart =). När Johan hade slutat så kom han hem till oss med pizza och det va såå gott.

Tittade på handbollen innan och det gick ju inte så bra. Förstår inte varför dom inte satte in den andre målvakten han är ju sjukt mycket bättre. Men vi får väl hålla tummarna att det går bättre på fredag. Undrar också hur det gick för Dalibo för efter han fick smällen i ansiktet så spelade han inte mer. Aja jag håller verkligen tummarna för att dom fixar det på fredag.

Nä nu får man väl gå och lägga sig för man vet aldrig hur natten kommer att bli och man vet aldrig hur tidigt Amanda vaknar =). Älskar henne så oerhört mycket går inte att beskriva min kärlek till henne ♥.

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0