Helt värdelös =)

Haha jag är ju helt värdelös på att skriva blogg. Skrev ju att jag skulle bättra mig men har ju inte skrivit på länge. Men känns som att tiden inte riktigt räcker till.
Det har ju hänt en massa sedan jag skrev sist så jag skriver inte allt för då skulle jag kunna sitta här hela kvällen haha. Amanda fick sina första sprutor i december och hon blev så ledsen, det gjorde så ont i mitt mammahjärta men det gick fort över.
Vi hade dop för Amanda den 16 januari och det gick jättebra, hon va så duktig. Alla presenter var jättefina.
Har varit hos Diana och fotograferat Amanda och bilderna blev jättefina, kommer lägga ut någon bild sen när jag fått dom =), hon är verkligen jätteduktig.  

Idag har vi målat Amandas rum men ska måla på ett lager till. Det kommer bli jättefint, ska in på Ikea en dag snart och köpa en garderob till henne som är vit och rosa =).
Händer mycket nu, på onsdag är det babymassage, ska bli jättemysigt. På torsdag börjar babysim och det ska bli så kul, ska bli roligt att se hur Amanda reagerar haha. Hoppas bara hon mår bättre då för hon är förkyld nu och hennes näsa bara rinner. På fredag ska Josse komma på en fika, ska bli så kul för det va så länge sen vi träffades.
Har inte fått så mycket sömn på senaste tiden då Amanda vaknar ofta på natten. Hon började vända sig från rygg till mage förra söndagen och ibland får hon för sig att hon ska vända sig i sängen på nätterna och tycker det är jätteroligt. Börjar kännas nu att man inte sover ordentligt, vet inte varför men hon vaknar jättemånga gånger på natten och det tar en bra stund innan hon somnar om.

Idag är det handbollsmatch på tv som jag inte kan missa. Sjukt spännande, matchen igår va ju sjukt spännande men dom fixade det bra i 2:a halvlek =). HEJA SVERIGE!!!!
Nu ska vi fixa lite middag, blir lasange idag.

Älskar min familj <3


Kommentarer
hecom becom

det var ju kul att du börjar skriva igen.

2011-01-23 @ 19:22:08
hecom becom

det var ju roligt att du börjar skriva igen =)

2011-01-23 @ 19:22:43
Emelie

Du kanske får börja ge henne ersättning eller gröt till natten så hon kanske håller sig längre på det?

2011-01-24 @ 13:32:51
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0